Hoe kan ik Sitepilot bereiken voor vragen?

Sitepilot is voor supportvragen per chat en e-mail bereikbaar.
Om je vragen zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden is het handig dat je, voordat je contact opneemt, een aantal zaken op een rijtje hebt. Wij kunnen veel opzoeken, maar weten niet wat jij ziet, hoort en ervaart. Daarom horen we dat graag zo helder mogelijk van je. 
Privacy en data veiligheid
Wij mogen geen informatie verschaffen aan, of veranderingen doorvoeren voor, onbekenden. Als je contact met ons opneemt, zorg dan dat je dat doet vanaf een e-mailadres of telefoonnummer dat bij ons bekend is.
Is je site onbereikbaar of geeft deze fouten?
Als je contact opneemt met support, hebben we de volgende informatie nodig:
  • Wat is er recentelijk aangepast aan de site?  
  • Wat is de exacte foutmelding?
  • We horen graag een datum en tijdstip sinds wanneer je deze foutmelding ziet.  
  • Vanaf welk IP-adres bezocht je de site toen je de foutmelding zag? Zie eventueel watismijnip.nl.
Heb je een vraag met betrekking tot facturatie of administratie?
Zorg dat je je klantnummer en/of factuurnummer vermeld bij vragen over bijvoorbeeld een opzegging of factuur.
Contactmethoden
Noodgevallen
Uiteraard bieden we de mogelijkheid om bij noodgevallen* 24/7 contact met ons op te nemen via een apart telefoonnummer. Je vind dit nummer op onze facturen.
* Onder noodgevallen verstaan wij gebeurtenissen waarbij jouw site of server niet bereikbaar is voor bezoekers door een hosting- of infrastructuurstoring. Bij misbruik van het noodnummer kunnen wij €75 (excl. BTW) in rekening brengen.
Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback Er is een probleem opgetreden bij het verzenden van je feedback. Probeer het later nog eens.

Nog hulp nodig? Contact Contact